Vem är din förbild???

Vem är din förebild se nedan!!

försök att göra det här utan att fuska :)

scrolla inte ner för än du har gjort testet :), du kommer bli förvånad!!!!!!!!!!!!























OKEJ DÅ KÖR VI :D



välj ditt favorit nummer mellan 1-9.
multiplicera med 3, lägg sedan till 3 och sen så multiplicerar du du det med 3 igen.
nu har du ett 2 eller 3 siffrigt tal,
plussa ihop siffrorna med varann

scrolla ner nu och kolla vem din förebild är i listan nedanför..

1: Enstein

2: Pamela Andersson

3: Brad Pitt

4:Helen Keller

5: Bill Gates

6: Gandhi

7: George Clooney

8: Tomas Edison

9: Hampapus

10: Jessica Alba

Jag vet. Jag har den effekten på folk. en dag kan du också bli som jag. Tro mej!!
Lite jobb! Men det går...

p.s sluta byta siffra. jag är din idol. lev met dit ;) d.s

Kommentarer
Postat av: boström

Gandhi!

2010-04-30 @ 21:41:52
Postat av: Anonym

ingen av dem... Johnny Depp ;)

2010-05-25 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0