Vatten i hååålet!!!!!!



tja nu e jag hemma efter en "intensiv" dag på dagiset xD
jag får inte nämna några namn och så, så nu blir de en lite kort verson av de hela:
jag hade typ inget å göra på hela dan så ja ba: jag gör ett asdjupt hål i sandlådan :D
och när jag typ hade kommit så att hålet var till knät på mej djupt så kom de ett barn å sa :
de e VATTEN I HÅÅÅLET!!! så kom de en lärare förbi och sa att jag hade kommit till grundvattnet ;)
de va lite roligt för de e typ 3 meter ner i marken xD

kul saga va?? xD
jaja nu ska jag nog göra likadant som jag alltid brukar göra när jag har jobbat, sitta vid datorn och lyssna på musik å check hur mång läsare jag har :DDDD

ses "alla" bloggläsare :PppPPppppPPppPPpppppPPpP

Kommentarer
Postat av: Lisa

så ditt ben är 3m upp till knäet? xD

2010-04-28 @ 17:57:43
Postat av: Hampus

men typ xD

fast närmare 2.5 :P

2010-04-28 @ 22:23:37
URL: http://thehampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0