Jag vet, vilket liv jag har :PPPPPPPP

1. är du kär? - Njaa..
2. har du snusat? - USCH NEJ
3. har du fimpat en cigg på nån annan? -  nej men tänkt på de många ggr :PP
4. har du legat i sängen bredvid en kille? - kna ha hänt
5. har du blivit dumpad? - jarå
6. har du blivit slagen allvarligt? - typ av alfred men inget annat typ :P
7. tar du droger? - Nej!! bara du :PP
9. har du pussat en tjej? - Jorå
10. hatar du någon? - nån e de väl xD
11. älskar du någon? - Ja.
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja.
13. har du djur? - nej men vill ha :(
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - mitt minne sviker mej
16. gillar du orange? - coolaste färgen lätt!!!!!
18. har du nån sjukdom? - Ja. typ damp (eller)
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Hahahaha ja vem ahr inte de liksom
20. har du en gris? - Såklart vem har de inte liksom
21. har du en plattång? - nej
22. har du en bror? - Ja 1.5 st :P
23. har du sjukt bra humor? - Såklart!!!!!!!!
24. är du brunett? - Jaop
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - kan bara typ 30 min :P
26. röker du? - Nej!!
27. har du en hund? - nej D:
28. har du skilda föräldrar? - Jao
29. har du gått på simskola? - Ja
30. har du sagt bög till en kille? - Ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - haha typ inte :P
32. har du fuskat? - Ja!!!
33. har du en teve på ditt rum? - Ja hos mamma
34. har du lunar? - Nej
35. har du MSN? - Ja då
36. har du en syster? - Nej.
37. har du bruna ögon? - nej svarta :p
38. gillar du att fota? - Jodå
39. har du sett dig själv brinna? - nej eller bara mitt hår som jag slet av :PPP
40. hjälper du dina vänner? - Ja om jag e snäll xD
41. gillar du tacos? - jaaaaa
42. tycker du att du är söt? nej bara snyggast i världen :P typ med min "sångblick":P
43. har du dansat? - Ja
44. har du spelat fotboll? - Ja
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - äkta nej...
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej bara en ;)
47. har du ätit sniglar? -Nej!!!
48. äger du en locktång? - nej jag har naturliga :P
49. gillar du att tugga tuggummi? - Såklart!
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? Ja
51. gillar du kläder? - Ja!!!! inte nice å gå naken på skolan xD
52. hatar du falska vänner? - Ja!!! :-@
53. gillar du räkna matte? - de e askul ju (fast nejjjjjjjjj!!!)
54. älskar du någon nu? - kanske
55: har du gråtit inför en vän? - Ja.
56. kan du sjunga? - bäst i världen eller snarare ja
57. har du sett nån död? - nej men nära
58. säger du vad du vill? - Ja
59. svär du mycket? - Haha de gör jag fan inte !!! jävla fitt hora
60. vad är ditt hela namn? - hampus natanael w.........
61. kan du tala spanska? - SJÄLVKLART! ;)
62. är du kortare än 1.60 - Nej!!!
63. älskar du sommaren? - JAAAAAAAAAA.
64. älskar du vintern? - Nej.
65. har du mer än 6 par skor? - nej jag e inte typ in fjortis :P
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Hahaha ja.
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej bara 2 xD
69. gillar du att städa? - Nej!!! ursh
70. gillar du att sova länge? - Ja.
71. har du vart med om en olycka? - Nja, kanske ingen allvarlig..
72. är du förvirrad? - Njaa..
73. har du mer än 6 par byxor? - nje bara typ 5 :P
74. har du förlorat en vän? - ja :(
75. gillar du att shoppa? - lite kanske
76. har du varit i paris? - Nej
77. gillar du ormar? - så jävla nice
78. klarar du dej själv? - Ja
79. har du lagat mat? - Ja
80. är du klantig? - nej jag kastar ner glas med flit :PPP
81. har du foppatoffler? - nej (men brukar ta pappas
82. har du mer än 20 låtar på din data? - jaaaa!!!! jag e ingen noob
83. sminkar du dej innan skolan? - nej eller de e bara på skolan (xD)
84. har du träffat en kändis? - Ja men själv och brolle och idol alice
85. har du mer än 7 par nagelack? - nej
86. har du busringt? - Ja de e kul :PPPP
87. har du skällt på din bror? - Hahahahahaa, every day.
88. har du en vän som skiter i dig? - då e de ingen vän längre
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Ja vem har inte de liksom
90. sover du med nått gosedjur? - antagligen!!!!
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Ja.
92. vill du bara bort ibland? - Ja.
93. har du tältat? - Ja.
94. har du bränt dig? - Ja.
95. har du lekt med levande ljus ? - Ja.
96. har du lekt anden i glaset? - Ja.
97. skäms du ibland? - Ja.
98. bor du i skåne? - klart jag gör (eller)
99. gillar du hip hop/rap musik? - fan va de suger!!!!!!
100. är du på sista frågan nu? - nej men jag hoppas jag kommer dit snart

Kommentarer
Postat av: emme

Orkade inte läsa alla hundra :P:P hehe :D

2010-04-24 @ 21:21:32
Postat av: Hampus

haha de e förståeligt :PPP

2010-04-24 @ 22:46:12
URL: http://thehampus.blogg.se/
Postat av: Andreaz

Rofl, 1.5 bror.

Det stämmer.

2010-04-24 @ 23:35:33
Postat av: Hampus

ja vet!!!!!!!!! (patrik 1.5;))

2010-04-25 @ 10:26:12
URL: http://thehampus.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Du har väl visst sovit bredvid en tjej! Minns du inte i somras? I tältet du vet! ;P

TWILIGHT!!!!

2010-04-25 @ 11:16:24
Postat av: Hampus

justja :P

och de var faktiskt 2

(emma kramade mej hela natten xD)

2010-04-25 @ 18:27:15
URL: http://thehampus.blogg.se/
Postat av: Lisa

lmao! vem kramade vem?

2010-04-28 @ 17:53:37
Postat av: Hampus

okej jag kramades tillbaka :D

men du hade sett de bättre om du hade vågat dej in!!!!

feg Lisa ;)

2010-04-28 @ 22:25:21
URL: http://thehampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0