EPIC!!!!!

Tja, nu är jag äntligen värdig med praoen :D
+175 kr rakt i fickan xD
Fick en massa kramar av barnen när jag gick och jag tycker de e lite tråkigt att jag inte kommer få se dom något mer D:
men de va kul så länge de varade...
E de inte så att när man e 17 så får man sommarjobba för komunen? (t ex ett dagis??)
jag tycker iaf att de ska bli
░░░░░░░░░░░░░░░░
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░
med temavecka på måndag :DDDD
Men de e ju helg imellan (ännu mer :DDDDD)
Ska fara till ersmark idag nu när de äntligen e valborg :)
Ska dra lite smällare och så... vet inte vad jag ska göra mer i helgen.

Vad ska ni göra???

Ha de gött "alla" bloggläsare :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0